zondag 12 januari 2014

Een winters blogbericht !

De winter is begonnen ! 
Omdat het niet te zien is aan het weer, zorgen we zelf maar voor de winterse sfeer!

Enkele weken geleden ging ik voor het eerst snowboarden! WOAH!
Hoewel ik meer op mijn gat in de sneeuw zat, heb ik er toch super van genoten en heb ik toch mijn eerste sliders in de sneeuw gemaakt! Ik ben echt gebeten en wil zeker en vast weer op de plank staan. 
We gingen boarden in Snowworld te landgraaf in Nederland, dus ! onze eerste stop maakten we in den Burger King! jaja ^^

En we gaan voor nog meer winterse sfeer!
Samen met enkele vriendinnen ging ik naar de Disney-film 'Frozen' kijken in de bioscoop!
Het verhaal over twee zussen die eigenlijk gescheiden worden door ijzige magische krachten is ontroerend, maar doorspekt van humoristische scènes en personages! We hebben gehuild van het lachen met Olaf, de kleine sneeuwman wiens grote droom is dat het ooit eens zomer wordt voor hem!



En wat voor mij het ultieme winterse sfeer symboliseert, niet te vergeten, de kleine kerstmarktjes waar het ruikt naar Glühwein en speculoos! Mmm, Glühwein!
Ook ons bezoek aan het Music for life dorp van Studio Brussel was een absolute boost voor mijn winter-Kerstgevoel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten