woensdag 8 januari 2014

LET ME DRIVE YOU TO THE SIXTIES !


Drive me to the sixties !
Enkele sfeerbeelden van onze uitstap naar het huis van Alijn in Gent !

Tijdens ons bezoek aan het huis van Alijn, kregen we eerst een rondleiding door de themakamers uit de jaren 50, 60, 70 en 80. Het was echt heel boeiend om al deze oude voorwerpen, meubels, toestellen e.d. te zien! Het deed me denken aan mijn eigen kindertijd, wanneer ik bij pepe oude dia's ging bekijken!
Daarna kregen we toegang tot het archief van het huis van Alijn, waar we konden snuisteren in boeken over de mode, muziek, uitvindingen, hoogtepunten, pracht en praal van de sixties.
Als laatste activiteit voor de middagpauze deden we een korte wandeling door Gent, met iPad-ondersteuning. We deden tijdens onze wandeling allerlei opdrachten, sixties getint.

In de namiddag kropen we allemaal op zolder oftewel de cinemazaal om daar te kijken naar de film 'Hair'. De muziek en de liedjes brachten me echt helemaal in de ban van de jaren 60!

Slideshow gemaakt met de online web 2.0 toepassing Slidely.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten